Mina sidor loggar du in på här på lansforsakringar.se och appen laddar du ner på din mobil. På Mina sidor finns det några fler funktioner än i appen. I appen kan du till exempel kolla saldo eller betala och göra överföringar. Hålla koll på ditt pensionssparande eller att se försäkringar och göra en skadeanmälan. Men eftersom appen är så omtyckt lägger vi mycket fokus på att utveckla den, därför får även den fler och fler funktioner.
Mina sidor
På Mina sidor hittar du din bank, dina försäkringar och din pension. Du loggar in med BankID eller säkerhetsdosa och kan uträtta dina ärenden precis när du vill.

Logga in på Mina sidor:
Logga in direkt eller läs mer om BankID och säkerhetsdosa.
En bekvämare vardag för alla våra kunder
Idag är det i princip en självklarhet att kunna göra sina vardagsärenden på nätet. Det vet vi och därför försöker vi samla allt på ett ställe för att du ska få en lite bekvämare vardag. Du ska helt enkelt kunna göra de där viktiga, men kanske lite tråkiga ärendena när det passar dig, inte oss.
Bank
- Betala räkningar och överföra pengar
- Öppna konton
- Se dina lån och ansök
- Hantera ditt fondinnehav och månatliga fondsparande
- Handla med svenska aktier och aktierrelaterade värdepapper
- Hantera inställningar för SMS kopplat till dina kortköp.
Försäkringar
- Se dina försäkringar och teckna nya
- Gör en skadeanmälan
Pension
- Starta ett pensionssparande
- Få hjälp att välja avtalspension
- Byta fonder
Säkerhet på internet
Vi jobbar hela tiden med att förbättra säkerheten för våra internettjänster för att du ska vara trygg hos oss. Men vårt jobb är bara en del av skyddet för dig. Du som kund behöver också tänka på hur du hanterar information på nätet och att skydda din dator. Läs mer om säkerhet på internet
Har du senaste versionen av din webbläsare?
Det är viktigt att du får en bra och enkel upplevelse när du gör bankärenden eller hanterar dina försäkringar och din pension. Därför utvecklar vi hela tiden Mina sidor så att den passar den senaste tekniken. Därför rekommenderar vi att du uppdaterar din webbläsare då och då.
Här kan du ladda ner och uppdatera din webbläsare
Edge
Google Chrome
Villkor
Frågor och svar om Mina sidor
-
Beloppsgränsen/maxbeloppet vid en överföring beror på om den sker med ett specifikt överföringsdatum eller inte.
Överföring utan överföringsdatum
Det totala maxbeloppet för betalningar till exempelvis post och bankgiro är 1 000 000 kr under en löpande 7-dagarsperiod (inkluderar även utlandsbetalningar och Swish). För överföringar till konto i annan bank eller annan kund hos Länsförsäkringar gäller beloppsgränsen 250 000 kr inom en 7-dagarsperiod. Behöver du göra en större överföring kontaktar du telefonbanken eller ditt lokala Länsförsäkringsbolag.Överföring med angivet överföringsdatum
Maxbeloppet för överföringar som har ett framtida datum angivet (även stående överföringar) är 100 000 kr per överföring.
Hjälpte det här svaret dig? 485 av 990 har fått hjälp av svaret -
- Logga in på Mina sidor och gå till den personliga menyn som du hittar överst på sidan vid knappen Logga ut.
- Välj Kundkännedom
- Svara på frågorna under Generell, Betala, Spara och Låna och kontrollera om uppgifterna som finns där är aktuella.
Hjälpte det här svaret dig? 68 av 202 har fått hjälp av svaret -
Länsförsäkringars webbplats fungerar bäst om du använder den senaste versionen av Chrome, Edge eller Safari. Webbplatsen fungerar med andra webbläsare också, men då kan vi inte garantera att alla tjänster fungerar.
För din säkerhets skull krävs det att din webbläsare har TLS 1.2 påslaget. De senaste webbläsarna har TLS 1.2 automatiskt, men har du en äldre webbläsare kan du behöva slå på det under Inställningar.
Hjälpte det här svaret dig? 1046 av 2774 har fått hjälp av svaret