När vi har lyckats skapa ett positivt resultat utöver det som behöver återinvesteras för att utveckla vår verksamhet, kan vi ge återbäring till våra kunder – som också är våra ägare. Att våra kunder och ägare får återbäring är en del av hur det fungerar i vårt lokalt kundägda bolag. Återbäring är i praktiken en återbetalning av premien som man betalar för sina sakförsäkringar.
Vi delar ut 300 miljoner kronor!
We will distribute SEK 300 million to our customers
Read all about our bonus (återbäring) in English
När kommer pengarna?
Under september och oktober får du som privatkund information om din återbäring, antingen via Kivra eller med post. Utbetalningen sker sedan i slutet av november om du har Swish, eller i mitten av december för utbetalning till bankkonto.
Lämna mobilnummer via appen
Har du laddat ner vår app? Då kan du enkelt lämna ditt mobilnummer till oss. Logga in i appen, gå in under Inställningar och klicka på ditt namn. Det går på ett kick! Är det trixigt? Då kan du se vår guide som visar dig steg-för-steg hur du går tillväga.
Lämna mobilnummer via Mina sidor
Vill du lämna ditt mobilnummer via Mina sidor? Logga in, klicka på ditt namn och välj Inställningar. Under Kontaktuppgifter kan du lämna ditt mobilnummer och din e-postadress. Vill du se hur det går till steg-för-steg? Klicka på guiden nedan.
Har du inte Swish?
Inga problem! Då kan du få din återbäring insatt på ditt bankkonto. Dubbelkolla, ändra eller lägg till kontonummer på Mina sidor eller via vår app. Tänk på att du inte behöver lämna ditt kontonummer igen om du redan har det på Mina sidor.
Är du företagskund? Läs mer om återbäringen till företags- och lantbrukskunder
Frågor & svar
LF Skåne