När vi har lyckats skapa ett positivt resultat utöver det som behöver återinvesteras för att utveckla vår verksamhet, kan vi ge återbäring till våra kunder – som också är våra ägare. Att våra kunder och ägare får återbäring är en del av hur det fungerar i vårt lokalt kundägda bolag. Återbäring är i praktiken en återbetalning av premien som man betalar för sina sakförsäkringar.
Vi delar ut 400 miljoner kronor till våra kunder
We will distribute SEK 400 million to our customers
Read all about our bonus (återbäring) in English
Vi kommer att swisha dig din återbäring, så se till att vi har det mobilnummer som du har kopplat till Swish. Du kan se vilket mobilnummer vi har till dig eller lämna ditt mobilnummer via appen eller Mina sidor. Om du inte hittar rätt, kan du följa våra enkla guider. Vi behöver ha ditt mobilnummer senast den 31 oktober 2023.

Lämna mobilnummer via appen
Har du laddat ner vår app? Då kan du enkelt lämna ditt mobilnummer till oss. Logga in i appen, gå in under Inställningar och klicka på ditt namn. Det går på ett kick! Är det trixigt? Då kan du se vår guide som visar dig steg-för-steg hur du går tillväga.
Lämna mobilnummer via Mina sidor
Vill du lämna ditt mobilnummer via Mina sidor? Logga in, klicka på ditt namn och välj Inställningar. Under Kontaktuppgifter kan du lämna ditt mobilnummer och din e-postadress. Vill du se hur det går till steg-för-steg? Klicka på guiden nedan.
Är du företagskund? Läs mer om återbäringen till företags- och lantbrukskunder
Frågor & svar
LF Skåne