Välkommen till kundservice

LF Västernorrland

Hur kan vi hjälpa dig?  Välj ärende nedan

Här hittar du alla sätt att kontakta oss, självservice och svar på vanliga frågor – allt för att du så enkelt som möjligt ska kunna få hjälp med ditt ärende.

Aktuellt

Uppgradera hemförsäkringen med smart teknik

Skydd mot inbrott, brand och vattenskador med våra uppkopplade larm. Från 29 kronor/månaden. 

Jämför larmpaket och se priser

Förmåner för dig som Guldkund

Samla mer hos oss och bli Guldkund. Du får 20 % rabatt på hushållets privata försäkringar och andra förmåner. 

Se hur mycket du kan spara

Om det är bråttom!

Spärra ditt kort

Du kan spärra betal- och kreditkort i appen, på Mina sidor, eller ringa.

För utlandet

Vi svarar dygnet runt

Spärra BankID

Du kan spärra BankID i vår app, på Mina sidor, eller ringa.

För utlandet

Vi svarar alla dagar 7.30–22.00

Skadejour vid akuta händelser

För ärenden som inte kan vänta, till exempel en allvarligare olycka.

För utlandet

Sjuk eller skadad utomlands

SOS International hjälper dig om något inträffar under resan.

Ring för hjälp dygnet runt

Just nu undrar många

Till alla vanliga frågor och svar

Våra kontor

    Om vi inte är överens

    Om du är missnöjd med ett beslut eller hanteringen av ett ärende som rör våra produkter eller tjänster för försäkring och bank så kan du vända dig till oss.

    Läs mer

    Bra att känna till