Välj länsförsäkringsbolag

Länsförsäkringar består av 23 länsförsäkringsbolag, som har unika villkor och priser. Välj ditt bolag för att hamna rätt.

Ring oss

Idag 09:00–16:00
Måndag–Torsdag Mån–Tors
09:00–17:00
Fredag Fre
09:00–16:00
Lördag–Söndag Lör–Sön
Stängt
Idag 09:00–21:00
Måndag–Fredag Mån–Fre
09:00–21:00
Lördag–Söndag Lör–Sön
10:00–15:00

Besök oss

Västra Storgatan 4
Idag 10:00–13:00
Måndag–Fredag Mån–Fre
10:00–13:00
Lördag–Söndag Lör–Sön
Stängt

Postadress

Box 147
611 24, Nyköping 

Skadeanmälan

Din skadeanmälan gör du enklast här på webbplatsen eller i appen. Vill du prata med en handläggare kan du ringa oss på 0155-48 40 00. Tips: oftast går det snabbare att komma fram på eftermiddagar. Du når även vår skadejour på samma telefonnumer.

Anmäl skada här på webben

Bank, liv- och försäkringsärenden

Gäller ditt ärende bank eller försäkring kan du logga in på Mina sidor eller i appen, klicka på kuvertet och skicka ett meddelande till oss. Du loggar in med BankID eller säkerhetsdosa. Om din fråga gäller bank kan du även ringa telefonbanken på 0771-666 555.

Logga in på mina sidor

Du kan även boka tid med våra rådgivare.

Boka tid med rådgivare

Är du företagare?

Använd Mina sidor när du uppger känslig information

För din egen säkerhet måste all kommunikation som innehåller kundkänslig information ske i en säker inloggad miljö. Du kan därför inte använda formuläret nedan om du exempelvis önskar få information om ditt engagemang eller dina ärenden hos oss.

Du loggar enkelt in på Mina sidor med ditt BankID. Då kan du skicka och ta emot meddelanden från oss.

Vad vill du ha hjälp med?

Ställ en fråga

Här svarar vi på allmänna frågor. Har du specifika frågor om ditt engagemang hos oss loggar du in med Bank-ID på Mina sidor eller i appen och skickar ett säkert meddelande.

Vi vill bara säkerställa att du inte är en robot

Om vi inte är överens

Om du är missnöjd med ett beslut eller hanteringen av ett ärende som rör våra produkter och tjänster för försäkring och bank kan du vända dig till oss.

Läs mer