Kontakta oss i Nyköping
Välj länsförsäkringsbolag
Länsförsäkringar består av 23 länsförsäkringsbolag, som har unika villkor och priser. Välj ditt bolag för att hamna rätt.
Ring oss
Oavsett om du är kund hos oss eller inte är det smidigaste sättet att komma i kontakt med oss att skicka ett meddelande. Logga in och skicka meddelande
Besök oss
Västra Storgatan 4Postadress
Box 147
611 24, Nyköping
Skadeanmälan
Din skadeanmälan gör du enklast här på webbplatsen eller i appen. Vill du prata med en handläggare kan du ringa oss på 0155-48 40 00. Tips: oftast går det snabbare att komma fram på eftermiddagar. Du når även vår skadejour på samma telefonnumer.
Bank, liv- och försäkringsärenden
Gäller ditt ärende bank eller försäkring kan du logga in på Mina sidor eller i appen, klicka på kuvertet och skicka ett meddelande till oss. Du loggar in med BankID eller säkerhetsdosa. Om din fråga gäller bank kan du även ringa telefonbanken på 0771-666 555.
Du kan även boka tid med våra rådgivare.
Är du företagare?
Använd Mina sidor när du uppger känslig information
För din egen säkerhet måste all kommunikation som innehåller kundkänslig information ske i en säker inloggad miljö. Du kan därför inte använda formuläret nedan om du exempelvis önskar få information om ditt engagemang eller dina ärenden hos oss.
Du loggar enkelt in på Mina sidor med ditt BankID. Då kan du skicka och ta emot meddelanden från oss.
Vad vill du ha hjälp med?
Ställ en fråga
Här svarar vi på allmänna frågor. Har du specifika frågor om ditt engagemang hos oss loggar du in med Bank-ID på Mina sidor eller i appen och skickar ett säkert meddelande.
Om vi inte är överens
Om du är missnöjd med ett beslut eller hanteringen av ett ärende som rör våra produkter och tjänster för försäkring och bank kan du vända dig till oss.