När vi har lyckats skapa ett positivt resultat utöver det som behöver återinvesteras för att utveckla vår verksamhet, kan vi ge återbäring till våra kunder – som också är våra ägare. Att våra kunder och ägare får återbäring är en del av hur det fungerar i vårt lokalt kundägda bolag. Återbäring är i praktiken en återbetalning av premien som man betalar för sina sakförsäkringar.
Nu delar vi ut 200 miljoner till våra kunder
Som ett kundägt bolag är vi glada att för tolfte året i rad dela ut återbäring. I år får våra försäkringskunder dela på 200 miljoner kronor.
Säkerställ att du har dina uppgifter uppdaterade för utbetalning - kontonummer och telefonnummer. Utbetalningen sker i början av december 2025.
Grattis - det lönar sig att vara kund i sitt eget bolag.
Så registrerar du ditt kontonummer och mobilnummer via appen
-
Logga in i appen och tryck på Mer, i menyraden längst ner till höger.
-
Gå till Inställningar (ikonen ser ut som ett kugghjul).
-
För att lägga till kontonummer välj Konto för utbetalning och sedan Lägg till konto. Följ instruktionerna i appen.
För att lägga till mobilnummer klicka på ditt namn högst upp och sedan dina kontaktuppgifter. Där kan du sedan ändra och lägga till kontaktuppgifter.
Ladda ner appen
Registrera på Mina Sidor
Om du inte vill använda vår app kan du även registrera ditt kontonummer och mobilnummer via Mina Sidor. Vi har tagit fram en enkel steg för steg-guide.
Hit går dina pengar
I filmen beskriver vi hur dina pengar fördelas inom bolaget och varför du ibland får pengar tillbaka.