Bank och pension
Fixa ditt ärende själv
Till BankID
Allt du behöver veta om ditt BankID. Hur du installerar, förnyar, spärrar och får svar på vanliga frågor.
Kort, betalning & överföring
Spärra, beställ nytt eller hantera kort. Och vanliga frågor om överföring, utlandsbetalning, faktura och Swish.
Snabblänkar
Kontakta oss
Skicka meddelande
Nå oss enkelt och säkert.
- Bank, pension eller försäkring.
- Andra frågor med banksekretess.
- Även om du inte är kund.
Vi svarar oftast inom en arbetsdag.
Chatta med oss
Få svar direkt.
- Chatta med riktig person.
- Identifiera dig med BankID.
- Svar på de vanligaste frågorna.
Chattider
Mina sidor för ditt företag
På Mina sidor hanterar du företagets ärenden som rör bank, försäkring och pension. Via Mina sidor kan du också ha möte online med oss. Du kan logga in med BankID, säkerhetsdosa eller extra säkerhetsdosa och du uträttar dina ärenden precis när du vill.
Läs mer om Mina sidor
Allmänna frågor
Vi är noga med din säkerhet. Om du identifierar dig med BankID hjälper vi dig gärna med personliga ärenden. Här kan du endast ställa allmänna frågor. Har du frågor om ditt engagemang hos oss ska du skicka ett Säkert meddelande på Mina sidor eller i appen.
Om vi inte är överens
Om du är missnöjd med ett beslut eller hanteringen av ett ärende som rör våra produkter eller tjänster för försäkring och bank så kan du vända dig till oss.
Läs mer