COVID 19 - Information om våra kontor

Våra kontor har öppet för bokade besök vardagar men kundentréerna är stängda. Du når oss som vanligt på telefon, e-post, Mina sidor och appen.

Covid-19 och digitala kanaler

Vi gör detta för att säkerställa vår service över tid och av omtanke för dig som kund, för våra medarbetare och för att ta vårt ansvar i att bidra till minskad smittspridning av COVID-19 i vårt samhälle. 

Kontakta oss 

Via ”Mina Sidor” på webben eller via vår mobilapp, kan du göra de flesta av dina försäkrings- bank- eller skadeärenden. Du kan också alltid nå oss och våra fastighetsmäklare via telefon och e-post. Se kontaktuppgifter nedan.

Länsförsäkringar Västernorrland
(bank, försäkring, skadeanmälan)

Våra kundentréer är stängda men vi har öppet för bokade besök vardagar. 

Sundsvall, Härnösand, Kramfors, Sollefteå, Örnsköldsvik
Du når oss via: 

Andra viktiga telefonnummer

  • Telefonbank: 0771-666 555, personlig service 8-22, automatisk tjänst dygnet runt.
  • Spärra kort: 08-588 400 11 (+ 46 8 588 400 11 från utlandet)
  • Skadeanmälan: 0611-36 53 00, Mån-fre 8-16.30. Övriga tider: 020-59 00 00. Från utlandet, ring SOS International + 46 8 670 40 00, dygnet runt

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
(bostadsköp och -försäljning)

Har du ett ärende som kräver personlig service?

Om du behöver vår hjälp är du välkommen att ringa oss, så hjälper vi dig via telefon eller ser till att du får ett bokat möte på kontoret eller online. Se telefonnummer ovan. 

COVID-19, så gäller dina försäkringar

Läs mer

In English

Information in English

Se alla nyheter