Förfrågan om skadedjurssanering

Bra att veta innan du skickar ditt ärende

Då det finns flera sätt att avhjälpa skadedjursproblem kan din beställning resultera i olika åtgärder. Åtgärderna beror på vilket skadedjur du önskar få hjälp med, dess mängd och tid på året. För att vi ska kunna göra en så god bedömning som möjligt av ditt ärende ber vi dig därför beskriva det så utförligt som möjligt. På så sätt kan vi snabbare sätta in rätt åtgärder och ge dig en bättre service.

Privat

Om du har en försäkring hos oss för bostadshus eller fritidshus, så ingår skydd för sanering av levande insekter, aktiva getingbon, levande myror, råttor och möss inom och i direkt anslutning till bostadshuset.

Företag

Försäkringen gäller för bekämpning av bostadsohyra i försäkrad fastighetsyta som är avsedd för bostad och är i bruk (om det anges i ditt försäkringsbrev).

Kontaktuppgifter

Telefon 010-172 97 29. Öppet måndag-torsdag klockan 8-16.30 och fredag 8-16.

Skadedjur

Dina uppgifter

Om du bor i lägenhet där fastighetsägaren eller bostadsrättsföreningen har tecknat ett saneringsavtal med oss behöver du fylla i organisationsnummer eller försäkringsnummer.
Dessa uppgifter får du från din hyresvärd eller förening.

Uppgifter om ärendet

Gå vidare

Sammanfattning
Dina uppgifter
Jag är
Jag är
Boendeform
Boendeform
Jag har min försäkring hos Länsförsäkringar
Jag har min försäkring hos Länsförsäkringar
Organisationsnummer
Organisationsnummer
Försäkringsnummer
Försäkringsnummer
Kontaktperson för hyresvärd/förening
Kontaktperson för hyresvärd/förening
Telefonnummer till kontaktperson
Telefonnummer till kontaktperson
Namn*
Namn*
E-post*
E-post*
Adress*
Adress*
Postnummer*
Postnummer*
Ort*
Ort*
Uppgifter om ärendet
Vilket skadedjur rör det sig om?
Vilket skadedjur rör det sig om?
Beskriv ditt ärende här
Beskriv ditt ärende här

Godkänn dina uppgifter