Just nu genomför vi kundundersökningar

Vi kontaktar regelbundet våra kunder i olika ärenden, oftast via e-post för att hälsa välkommen vid köp av en ny produkt men även vid skador via sms. Tyvärr har bedrägerier via mejl, sms och telefon blivit allt vanligare, just därför är det alltid viktigt att vara vaksam när du får något från en okänd adress.

Kundundersökningar
Vi kontaktar regelbundet våra kunder via både sms, brev och mejl. Det här gör vi bland annat för att genomföra kundundersökningar, men också för att informera och ställa frågor.

Det är vår samarbetspartner Brilliant Future AB som på uppdrag av Länsförsäkringar Stockholm skickar ut undersökningen till ett urval av våra kunder. Vi genomför undersökningen för att få veta vad våra kunder tycker om oss och vad vi behöver utveckla och förbättra när det gäller service. För oss är det viktigt att våra kunder känner sig trygga med sitt val av bank och leverantör av försäkringar.

Den här undersökningen skickas endast ut via e-post.

Läs mer om vilka uppgifter vi sparar om dig som kund 

Om Brilliant

 

Se alla nyheter