Ta betalt med e-faktura

Med e-faktura skickar du företagets fakturor enkelt, effektivt och miljövänligt.

Du kan skapa, granska och skicka e-fakturor till privatpersoner, företag, myndigheter, kommuner och landsting, både inom Sverige och till andra länder. Vi samarbetar med InExchange så att du snabbt kan komma igång och ta betalt med e-faktura.

 

E-faktura passar alla typer av företag

  • Du kan vara med i upphandlingar som har krav på e-faktura.
  • Du får lägre kostnader på utskick och administration av fakturor.
  • Du bidrar till miljön.
  • Du får ett säkert och effektivt sätt att fakturera.

Kom igång med e-faktura

  1. Skapa ett konto

    För att kunna ta betalt med e-faktura behöver du skapa ett konto hos vår samarbetspartner InExchange.

    • Passar bra oavsett hur många e-fakturor du skickar.
    • Kan användas med de flesta affärssystem.

    Läs mer och skapa konto hos InExchange

  2. Skicka e-fakturor

    När du har skapat ditt konto får du tillgång till digitala fakturatjänster och kan direkt börja skapa och skicka e-fakturor.

Behöver du hjälp att komma igång med e-faktura?

Kontakta oss så kan vi tillsammans diskutera fram vad som passar dig bäst utifrån dina behov.