Vad ska jag göra om jag inte får mina varor när jag beställt på internet?
När du handlar med ditt kort, både i butik och på internet, har du ett köpskydd som gör att du kan få pengarna tillbaka vid leveransproblem, defekta varor och liknande situationer.
Börja alltid med att kontakta butiken eller företaget du har handlat hos. Oftast löser det sig på det sättet. Men om du inte får hjälp gör du en reklamation av ditt kortköp hos oss så snart du kan så hjälper vi dig.
Hjälpte det här svaret dig?
33 av 61 har fått hjälp av svaret
Läs också
- Hur kan du skydda dig mot bedragare?
- Hur signerar jag en kortbetalning i en internetbutik som är ansluten till Mastercard Identity Check?
- Vad händer om jag slår fel kod för mitt kort tre gånger i rad?
- Vad ska jag göra om jag tappar bort mitt kort?
- Vad ska jag göra om ett felaktigt köp syns på mitt konto?