Marknads­undersökning

Under augusti och september genomför Svenskt Kvalitetsindex (SKI) sin nationella och lokala mätning för att utvärdera bank- och försäkringsbranschen.

Du som är kund hos Länsförsäkringar Östgöta kan komma att bli kontaktad via mejl eller telefon. Dina svar hjälper oss att bli bättre, men det är givetvis frivilligt att delta i undersökningen.

Vilka är SKI?

Svenskt Kvalitetsindex är ett oberoende marknadsundersökningsföretag som har undersökt kundnöjdhet inom olika branscher i nästan 30 år.

Är SKI telefonförsäljare?

Nej, SKI arbetar inte med telefonförsäljning utan är ett marknadsundersökningsföretag.

Ställer SKI frågor om personuppgifter?

Nej, de frågar aldrig om personnummer, kontonummer eller liknande. SKI kommer inte att be dig logga in på Mina sidor eller identifiera dig med BankID. 

Sparar SKI mina kontaktuppgifter?

Nej, inom tre månader efter avslutad datainsamling raderas samtliga urval.

Kan någon få reda mina svar?

Nej, alla intervjuer anonymiseras och används endast för statistiska analyser. Inga enskilda resultat publiceras eller spåras.

Se alla nyheter