Kundundersökning via SMS eller mejl

Varje månad mäter vi vad du som kund tycker om oss. Vi skickar en fråga till slumpvis utvalda kunder. Frågan vi ställer är "Hur troligt är det att du skulle rekommendera Länsförsäkringar Östgöta till en vän eller kollega?".

Två personer som pratar med varandra, foto.

Hur ser mejlen och SMS ut?

Avsändaren i mejlet är Länsförsäkringar Östgöta <survey@brilliantnavigator.com>. Att det står brilliantnavigator.se i adressen beror på att det är Brilliant (tidigare Bright Relation AB) som skickar ut enkäten åt oss. På SMS:et står ”lfostgota” och avsändarnumret är +46769436543 eller 0769-436543. 

Hur svarar jag?

I mejlet eller SMS:et klickar du på en länk som leder dig vidare till en webbsida med en fråga. Du svarar genom att ange ett tal 0-10 där lägst tal står för "inte alls troligt" och högst tal står för "mycket troligt" att rekommendera Länsförsäkringar Östgöta till en vän eller kollega.

Varför gör vi undersökningen?

Vi gör marknads- och kundundersökningar för att se om antalet nöjda kunder ökar eller sjunker och för att få kunskap om vi utvecklar och förbättrar rätt saker. Eftersom vi är kundägda ser vi det som vår viktigaste uppgift att ha mycket nöjda kunder.

Du kommer inte få frågan mer än en gång per år.