Utökad personlig service till kl. 20

Utökad personlig service till kl. 20

Ibland behöver man hjälp med att se över sin ekonomi eller vilka försäkringar man behöver. Med start i september kan du som är privatkund boka gratis rådgivningsbesök hos oss på kvällstid. Dessutom förlänger vi våra telefontider för bank- och försäkringsfrågor och lanserar en chatt.

Vi vet att våra kunder värderar tillgänglighet och personlig service mycket högt. Detta har vi förstås tagit fasta på och är något som vi hela tiden arbetar för att vidareutveckla. Från den 4 september utökar vi därför vår service på kvällarna för att göra det ännu smidigare att vara kund hos oss.

Bokade kvällsmöten

Boka ett möte på kvällstid för bankrådgivning, försäkringsgenomgång eller genomgång av hela din privatekonomi (bank och försäkring).

Måndagar kl. 17-20: Jönköping Väster, Nässjö och Värnamo
Tisdagar kl. 17-20: Tranås och Vetlanda

Vill du hellre boka ett besök dagtid så är samtliga våra kontor från den 4 september öppna måndag-fredag kl. 9-17.

Bokning sker på 036-19 90 00.

Telefonservice

Måndag-torsdag kl. 8-20
Fredag kl. 8-17

Fyra dagar i veckan kan du ringa oss på kvällen för att ställa frågor om och köpa våra försäkringar. Du kan också få hjälp med dina bankärenden.

Telefonnumret är 036-19 90 00.

Läs särskild information om hur du gör en skadeanmälan.

Chatt

Måndag-torsdag kl. 8-20
Fredag kl. 8-17

Den 19 september startar vi en chatt där du enkelt kan ställa dina bank- och försäkringsfrågor från din dator, surfplatta eller smartphone. När det gäller bank kan vi bara svara på allmänna frågor eftersom du inte kan identifiera dig via chatten.

Fastighetsförmedlingens öppettider