Delta i vår kundundersökning och hjälp oss att bli bättre

Med start vecka 39 och till slutet av okotber månad genomför Svenskt Kvalitetsindex (SKI) sin nationella och lokala mätning för att utvärdera försäkringsbranschen. De som är kund hos Länsförsäkringar Gävleborg kan komma att bli kontaktade via mejl eller telefon. Det är givetvis frivilligt att delta i undersökningen, men vi blir såklart glada om våra kunder vill hjälpa oss att bli bättre.

  • Hur går det till?
    Webbenkäten skickas ut via Netigate med avsändaradress noreply@kvalitetsindex.se eller survey@netigate.se.
    Telefonsamtalen kommer från PFM Research i Sverige AB.
  • Vilka är SKI?
    Svenskt Kvalitetsindex är ett oberoende marknadsundersökningsföretag som har undersökt kundnöjdhet inom olika branscher i nästan 30 år.
  • Är SKI telefonförsäljare?
    Nej, SKI arbetar inte med telefonförsäljning utan är ett marknadsundersökningsföretag.
  • Ställer SKI frågor om personuppgifter?
    Nej, de frågar aldrig om personnummer, kontonummer eller liknande. SKI kommer inte att be våra kunder logga in på Mina sidor eller identifiera sig med BankID.
  • Sparar SKI kundernas kontaktuppgifter?
    Nej, inom tre månader efter avslutad datainsamling raderas samtliga urval.
  • Kan någon få reda på en kunds personliga svar?
    Nej, alla intervjuer anonymiseras och används endast för statistiska analyser. Inga enskilda resultat publiceras eller spåras.

Har du funderingar, kontakta mig gärna!

Se alla nyheter