Hjälp oss bli bättre!

Vi är måna om att hålla så hög service som möjligt. Därför kontaktar vi våra kunder regelbundet och ställer frågor om hur våra tjänster, möten och den service vi erbjuder upplevs.

Hjälp oss bli bättre!

Våra samarbetsparners

Våra samarbetspartners Brilliant och Svenskt kvalitetsindex (SKI) utför undersökningen på vårt uppdrag. Uppdraget är att ställa några frågor till dig; kanske har du precis varit i kontakt med oss i något ärende eller kanske är du ”bara” vår kund.

Vår ambition är att ständigt bli bättre och erbjuda tjänster, produkter och möten som passar våra kunder så bra som möjligt, och ett sätt att ta reda på det är att helt enkelt fråga dem som kommer i kontakt med oss.

Din medverkan är naturligtvis helt frivillig och anonym.

Var misstänksam mot bedrägerier!

Tyvärr har det blivit allt vanligare med bedrägerier i form av nätfiske. Nätfiske är när en bedragare försöker lura av dig känsliga uppgifter med hjälp av meddelanden med en falsk avsändare. Avsändaren kan se ut att vara ett företag där du är kund, eller ett företag som du litar på – till exempel Länsförsäkringar – men är i själva verket en bedragare.

Var därför alltid uppmärksam när du får mejl från en okänd mejladress – även om avsändaren verkar vara en person eller företag som du litar på. Detsamma gäller telefonnummer och postadresser.

Några varningssignaler att vara uppmärksam på:

  • Avsändaren vill att du ska lämna ifrån dig känslig information, ofta med en antydan om att det är brådskande.
  • Länkar i ett mejl eller meddelande leder till en annan plats än vad som beskrevs i texten.
  • Om ett företag du vanligtvis litar på kräver dig på känslig information i sms eller mejl – då är det sannolikt en bluff. Ett seriöst företag ber dig inte lämna sådan information i sms eller mejl.

Har du funderingar?

Har du fundering kring detta och vill vara säker på att den kontakt du fått verkligen är korrekt, kan du få detta verifierat genom att kontakta oss.