250 miljoner till våra kunder

2021 var ett bra år – vi hade färre olyckor och skador än beräknat. Därför kan vi dela ut 250 miljoner kronor i återbäring till våra försäkringskunder.

Ett sista försök att få återbäring

I mitten av november delade vi ut återbäring till våra kunder till alla som har registerat sitt konto hos oss.

Är du en av dem som skulle fått pengar tillbaka? Du har fortfarande möjlighet att ta del av din återbäring. 

Registera ditt konto på Mina sidor eller i appen senast 4 december så får du pengarna under v 50. Observera att det kan ta några bankdagar innan du kan se dina pengar på kontot.  

 

Så registrerar du ditt kontonummer på Mina sidor

  1. Logga in på lansforsakringar.se med BankID eller säkerhetsdosa

  2. Klicka på ditt namn (om du loggar in via en enhet med mindre skärm visas en symbol som liknar en människa) och välj Inställningar

  3. Kontrollera att vi har rätt mejladress och mobilnummer till dig under Kontaktuppgifter. Glöm inte att klicka på Spara och signera om du ändrar något

  4. Under Utbetalningskonto väljer du bank och lägger till kontonummer. Klicka på Spara ändringar. Om det finns ett konto registrerat sedan tidigare, kontrollera att det är rätt. Om inte, klicka på Ändra konto och uppdatera informationen

Nyhet! Registrera i vår app

Nu kan du registrera ditt kontonummer enkelt via vår app. Här hittar du en steg för steg-guide.

Till guiden

Så fungerar återbäring

Vi är ett kundägt bolag. Det innebär att när det går bra för oss kan vi betala ut återbäring till våra försäkringskunder. Du som har en sakförsäkring (till exempel en bil- eller hemförsäkring) hos oss har möjlighet att få tillbaka en del av din försäkringspremie. Dina inbetalade premier styr hur mycket du får tillbaka.

Information in English

Frågor och svar om återbäring