Kundundersökning via mejl, sms och telefon

Som kundägt bolag ser vi det som en våra viktigaste uppgifter att ha mycket nöjda kunder. För att få veta vad våra kunder tycker om vår service och att vi förbättrar rätt saker, genomför vi regelbundna kundundersökningar via bland annat telefonsamtal, sms och mejl.

Allt görs med ambitionen att ha mycket nöjda kunder, utveckla oss och ständigt leverera bra kundmöten. De olika undersökningarna ger oss viktiga insikter till att möta kundernas krav och nå vår ambition.

Hur kan mejlet se ut?

Avsändaren i våra mejl är Länsförsäkringar Älvsborg <survey@brilliantnavigator.com>. Att det står brilliantnavigator.com i adressen beror på att det är Brilliant Future AB som skickar ut enkäten åt oss.

Här ser du exempel på hur mejlet kan se ut:

brilliant-nyare.jpg

Hur kan sms:et se ut?

Avsändaren för våra sms-utskick är LFskadedjur samt LF Trygghet. När du klickar dig vidare till enkäten kommer du till brilliantnavigator.com.

Till höger ser du exempel på hur sms:et kan se ut.