BoendeFordonBåtPersonPensionResaDjurSkador & inbrottInternet & telefon 
Kontakta oss
För att få lokal kontaktinformation
- välj ditt länsförsäkringsbolag.

Gör dina ärenden via telefon 

När du blir kund hos oss får du en PIN-kod och tillgång till vår Telefonbank. Via den kan du sköta dina bank- och pensionsärenden.
  • Ring 0771-666 555
  • Identifiera dig med ditt personnummer / organisationsnummer samt din PIN-kod
  • Välj våra automatiska tjänster eller personlig service

Har du ingen PIN-kod?

Ring 0771-666 555

Tryck # istället för personnummer/organisationsnummer

 

Då kommer du direkt till personlig service.

Automatisk tjänst

Med vår automatiska telefontjänst kan du bland annat få saldo på dina konton, information om de senaste transaktionerna och göra överföringar till egna och föranmälda konton.

Öppet alla dagar dygnet runt.

Personlig service

Via personlig service kan du få hjälp med sånt som du inte kan göra på egen hand via den automatiska servicen. Till exempel få information om ditt pensionssparande, göra utlandsbetalningar samt få utförlig information om dina lån.

Öppettider för personlig service:

Måndag - fredag 8.00-22.00
Lördag 10.00-15.00
Söndag 15.00-22.00

Telefonbanken från utlandet

För att nå Telefonbanken från utlandet ringer du +46 771 666 555.

Spärra kort

Inom Sverige, ring 08-588 400 11
Från utlandet, ring +46 8 588 400 11


Mer information
Välj ditt länsförsäkringsbolag för att få mer information.
För att kunna använda vår webbplats måste cookies tillåtas

Cookies är små textfiler som sparas på din dator och som vi använder för att kunna ge dig respektive länsförsäkringsbolags information och erbjudanden.

Under Hjälp i webbläsaren finns information om hur du ändrar inställningar för cookies samt hur du rensar bort cookies du inte längre vill ha.

Observera att vilka cookies som tillåts även kan påverkas av säkerhetspolicies som inte anges i webbläsaren.